logo

Click OTPay – це онлайн банк для юридичних осіб та підприємців від ОТП Банку.

logo

Контакти служби підтримки:

      Аварійне відновлення секретного ключа

      Перед початком роботи з системою «МОТОР ONLINE» вам були надані:

      • логін;
      • первинний пароль на вхід до системи;
      • первинний сертифікат та секретный ключ (в разі використання ЕЦП).

      Якщо у вас відсутні будь-які із зазначених вище облікових даних, зверніться до адміністратора системи «МОТОР ONLINE» за номером телефону, що вказаний у лівому нижньому кутку сторінки входу до системи, для з`ясування параметрів вашого облікового запису.

      Я забув пароль на вхід до системи

      Увага! Якщо вказаний пароль виявився некоректним, не намагайтеся підібрати його - це призведе до того, що ваш обліковий запис буде заблоковано. Якщо введений пароль виявився помилковим, зверніться до адміністратора системи «МОТОР ONLINE» за номером телефону, що вказаний у лівому нижньому кутку сторінки входу до системи, з проханням надати вам тимчасовий пароль. Після входу до системи під призначеним адміністратором тимчасовим паролем вас буде спрямовано на сторінку зміни пароля, де ви зможете замінити тимчасовий пароль на постійний.

      Я забув пароль до секретного ключа

      Увага! Не намагайтеся підібрати пароль - це призведе до того, що ваш обліковий запис буде заблоковано! Якщо введений пароль до секретного ключа виявився помилковим, система повідомить про помилку й запропонує провести процедуру відновлення сертифікатів (при цьому ви зможете вказати новий пароль до секретного ключа). Якщо виникла така ситуація, зверніться до адміністратора системи «МОТОР ONLINE» за номером телефону, що вказаний у лівому нижньому кутку сторінки входу до системи, для того щоб він призначив вам аварійний пароль. Після цього слід приступити до процедури відновлення сертифікату:

      • Введіть ваш логін та пароль на вхід до системи;
      • Введіть аварійний пароль, призначений адміністратором;
      • Вигадайте новий пароль до секретного ключа, введіть його до відповідного поля на формі, продублюйте в полі Повторіть введення пароля, натисніть кнопку 'Відправити';
      • На наступному кроці вам необхідно зберегти новий секретний ключ (за замовчанням його буде збережено до папки завантажень вашого браузера). Наполегливо рекомендуємо одразу після збереження нових ключів/сертифікатів перенести їх до окремої папки, де зберігаються ваші ключі та сертифікати;
      • Далі необхідно переглянути і роздрукувати сформований сертифікат, після чого запит на авторизацію нового сертифіката буде відправлений до банку;
      • Для перевірки наявності нових сертифікатів через деякий час знову спробуйте увійти до системи (введіть логін і пароль на вхід до системи):
        • Якщо сертифікати авторизовані, система видасть повідомлення про успішне завершення процедури відновлення сертифікатів, а також запропонує зберегти новий сертифікат - для цього буде потрібно ввести аварійний пароль, зазначити шлях та пароль до секретного ключа, а потім зберегти сертифікат (за замовчанням його буде збережено до папки завантажень вашого браузера). Наполегливо рекомендуємо одразу після збереження нових ключів/сертифікатів перенести їх до окремої папки, де зберігаються ваші ключі та сертифікати;
        • Якщо сертифікати ще не авторизовані, система видасть повідомлення про те, що ваша заявка перебуває в черзі на розгляд. У цьому випадку спробу слід повторити пізніше.
      • Після успішної авторизації й установки нових сертифікатів, використовуйте їх для підключення і роботи з системою.

      Я втратив файли секретних ключів

      У випадку втрати файлів секретних ключів або сертифікатів слід звернутися до адміністратора системи «МОТОР ONLINE» за номером телефону, що вказаний у лівому нижньому кутку сторінки входу до системи, для того щоб він призначив вам аварійний пароль, який знадобиться для процедури відновлення. Подальші дії є аналогічними до тих, що описані в розділі Я забув пароль до секретного ключа.

      Можливі причини:

      Як очистити кеш браузера:

      Для Google Chrome

      • натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + Delete;
      • відкриється вікно «Очистити дані веб-перегляду», в верхній частині якого потрібно вибрати «Весь період»;
      • поставте позначку біля пункту «Кешовані зображення та файли» і натисніть «Очистити дані веб-перегляду».

      Для Opera

      • натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + Delete;
      • відкриється вікно «Вилучення даних щодо перегляду», в верхній частині якого потрібно вибрати зі списку «Від початку записів»;
      • поставте позначку біля пункту «Спорожнити кеш» і натисніть «Вилучення даних щодо перегляду».

      Для Firefox

      • натисніть комбінацію клавіш Ctrl + Shift + Delete;
      • відкриється вікно «Вичистити недавню історію», виберіть зі списку «Усю»;
      • залиште позначку лише біля пункту «Кеш» і натисніть «Вичистити зараз».

      Для IE

      • в меню браузера виберіть пункт «Сервіс» (для відображення цього меню натисніть клавішу Alt);
      • у меню, що відкриється, виберіть пункт «Видалити журнал браузера»;
      • відкриється вікно «Видалення історії огляду», в ньому потрібно позначити опцію «Тимчасові файли інтернету» і впевнитися, що інші опції не позначені;
      • щоб завершити процес, натисніть «Видалити».

      Як видалити тимчасові файли за допомогою панелі керування Java

      • натисніть «Пуск» - «Панель керування» – «Java»;
      • на панелі керування Java перейдіть до вкладки «Загальні» й клікніть «Налаштування» в розділі «Тимчасові файли інтернету»;
      • вам буде відображено діалогове вікно «Налаштування тимчасових файлів»;
      • натисніть «Видалити файли» в діалоговому вікні «Налаштування тимчасових файлів»;
      • буде відображено діалогове вікно «Видалення файлів і додатків»;
      • у діалоговому вікні «Видалення файлів і додатків» натисніть «ОК». Це призведе до видалення з кешу всіх завантажених додатків та аплетів;
      • - натисніть «OK» у діалоговому вікні «Налаштування тимчасових файлів». Якщо треба видалити з кешу лише певний додаток чи аплет, натисніть «Перегляд додатку» або «Перегляд аплету» відповідно.

      Щоб поновити/установити Java-плагин:

      • перейдіть за посиланням https://java.com/ru/download/
      • натисніть кнопку «Завантажити Java безкоштовно»;
      • на наступній сторінці натисніть кнопку «Погодитися та почати безкоштовне завантаження»;
      • після цього запустіть щойно завантажений файл і дотримуйтесь інструкцій програми-інсталятора.